Információk

Mielőtt felvenné velünk a kapcsolatot, kérjük ellenőrizze, hogy lejjebb talál-e a kérdésére választ. Köszönjük!


Túlterheltség esetén sajnos nem tudjuk mindig a telefonhívást fogadni, köszönjük a megértést. Ez esetben érdemes legalább 30 perces szünetekkel próbálkozni vagy keresse e-mailen keresztül ügyfélszolgálatunkat (túlterheltség esetén e-mailben hamarabb tudjuk a kérdéseket megválaszolni, a problémákat megoldani: info[kukac]nyomtassotthon.hu )

 

Elérhetőség
Cégnév / Név
NyomtassOtthon.hu (Viva 96 Bt.)
Cím
2161 Csomád, Fóti utca 4. (székhely)
Személyes átvétel helye (ha ezt választja)
1151 Budapest, Fő út 86. (üzlet)
Telefon
+36204383423
Áruház neve
nyomtassotthon.hu
Adószám
28880664-2-13
EU adószám
HU28880664
Cégjegyzék szám
13-06-033819
Cégjegyzéket vezető bíróság
Budapest Környéki Törvényszéki Cégbíróság
Bankszámlaszám
12010453-01637369-00100008
IBAN
HU71 1201 0453 0163 7369 0010 0008
Kapcsolattartó neve
NyomtassOtthon.hu
Kapcsolattartó telefonszáma
36204383423
Kapcsolattartó e-mail címe
info [kukac] nyomtassotthon.hu

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Milyen számlát kapok?

A megrendelésről minden esetben a magyarországon érvényben lévő ÁFA tartalmú (27%), magyar nyelvű számla készül. A webshop az Ön által megadott adatok alapján, automatikusan készíti el a számlát a megrendelést követően (tehát részünkről emberi beavatkozás mentes).

A szállítási díj szerepel a számlán?

Igen, az Ön által kiválasztott szállítási mód és annak költsége szerepel a számlán. A szállítási adatok azonban nem szerepelnek rajta.

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát papír alapon a csomagban találja, illetve az az e-mail is tartalmazza PDF formátumban, amelyben jelezzük, hogy a csomag elküldésre került / átvehető.

Hogyan kérhetek számla másolatot?

Számla másolat igényét kérjük jelezze az info[@]nyomtassotthon.hu e-mail címen. Szükséges adatok: megrendelés sorszáma, megrendelő neve.

Díjbekérőre van szükségem - hogyan kapom meg?

Ha előre utalást választ a megrendelés során, a díjbekérőt automatikusan a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük (megrendelést követő 5-15 percen belül). Az utalás megjegyzés rovatába a díjbekérő sorszámát tüntesse fel. Figyelem: a díjbekérő nem minősül rendelés visszaigazolásnak!


Milyen szállítási mód közül választhatok?

Packeta csomagpont, GLS futárszolgálat és csomagpont, Express One futárszolgálat és személyes átvétel érhető el (1151 Budapest Fő út 86.).

Mennyi idő a szállítás?

A készleten lévő termékek várható összekészítése 1-2 munkanapit vesz igénybe. A szállítási idő a futárszolgálattól függ (Packeta esetén 1-4 munkanap is lehet, Express One esetén 1-2 munkanap, GLS esetén 1 munkanap). Nem készleten lévő, előrendelhető termékek esetén e-mailben értesítjük a várható érkezésről..

Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, van lehetőség személyes átvételre, a webshopon szükséges bejelölni a megrendeléskor. Üzletünk 1151 Budapest Fő út 86. szám alatt található.


Hogyan rendeljem meg a terméket?

A kívánt terméket webáruházon keresztül tudja megrendelni.

Hogyan módosíthatom a rendelést?

A rendelés összetételének módosítására sajnos utólag nincs lehetőség. A megrendelést a csomag kiküldése előtt azonban lemondhatja.

Miért nem kapok visszaigazolást a megrendelésemről?

A megrendelésről mindenképpen kell automatikus visszaigazolást kapnia a megrendeléskor megadott e-mail címre. Kérjük, hogy ellenőrizze a 'promóciók' vagy 'levélszemét' mappát is. Amennyiben ott sem találja a visszaigazolást, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Mikor kapom meg a megrendelésem?

A készleten lévő termékek várható összekészítése 1-2 munkanap. A szállítási idő a futárszolgálattól függ (Packeta esetén 1-4 munkanap is lehet, Express One esetén 1-2 munkanap, GLS esetén 1 munkanap). Nem készleten lévő, előrendelhető termékek esetén e-mailben értesítjük a várható érkezésről.

Milyen státuszban van a rendelésem?

Nem regisztrált ügyfélként: e-mailes értesítőt küldünk a csomag összekészítéséről / feladásáról / átvételének lehetőségéről. Regisztrált ügyfélként: weben keresztül is követhető a megrendelés státusza.

Rendelhetek telefonon keresztül?

Sajnos adatvédelmi okokból telefonon keresztül nem tudunk rendelést felvenni.


Hogyan fizethetek?

Banki előre utalással, online bankkártyás fizetéssel (Barion), utánvéttel egyenlítheti ki a csomagot. Személyes átvétel esetén készpénzzel és bankkártyával is fizethet üzletünkben (1151 Budapest Fő út 86.)

Mi a teendő, ha nem sikerült az online bankkártyás fizetés (Barion)?

Ha a webshopon bankkártyás fizetést választott, azonban az sikertelen munkamenettel záródott, adatvédelmi okokból sajnos a munkamenet újra meg nem nyitható. Amennyiben bankkártyával szeretné a rendelést kifizetni, a rendelését sajnos újra le kell adnia. Amennyiben a mostani rendelését szeretné megtartani, kérjük jelezze az info[@]nyomtassotthon.hu e-mail címre: utánvétre vagy banki előre utalásra tudjuk módosítani a rendelést. Amennyiben egyik opció sem megfelelő, a rendelését törölheti e-mailben vagy 3 napon belül automatikusan törlődik.


Van készleten a termék?

A webshopon a termék cikkszáma alatt található a termék elérhetősége.

Mennyi termék van készleten?

A termékek készlete változó, nagyobb mennyiség rendelése esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kaphatok egyedi árat?

Nagyobb mennyiség rendelése esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha nem azt kaptam / nem annyit kaptam, amit rendeltem?

A hiba miatt elnézést kérünk! Kérjük fotózza le a csomagot, amit kapott, és küldje el a fényképet az info[@]nyomtassotthon.hu e-mail címre.

Mit tegyek, ha nem tetszik, amit rendeltem?

Kérjük írjon e-mailt az info[@]nyomtassotthon.hu e-mail címre.

Mit tegyek , ha elromlott a termék?

Kérjük írjon e-mailt az info[@]nyomtassotthon.hu e-mail címre. Vásárlást követő 14 napon túli nyomtató meghibásodása esetén a garancialevelen található garanciális szervizt keresse.


Hogyan vehetem igénybe a nyomtató szerviz szolgáltatást?

Jelentse be a hibát szerviz űrlapunkon keresztül: ide kattinva

Más nyomtatót javítanak, pl. HP, Canon?

Sajnos nem, csak Epson nyomtatók szervizelését vállaljuk.

Mennyibe kerül a javítás?

Sajnos látatlanban nem tudunk árajánlatot adni a készülék javítására. Bevizsgálást követően tudunk ajánlatot adni. A bevizsgálás költsége 3.000.- forint, amely nem kerül felszámításra, ha az ajánlatot elfogadja.

Mennyi idő a javítás?

A hiba jellegétől függ. Nem érdekünk ülni a munkán.

Megkaptam a javított készüléket, hogy tovább?

Főleg télen, de a nyári időszakban is fontos, hogy megfelelő aklimatizációt biztosítson a készüléknek. Ez legalább 3 óra. Tilos: fűtőtest / klíma mellé helyezni.

Mit tegyek, ha szállítást követően nem nyomtat megfelelően a nyomtatóm?

Készüléket nem küldünk ki úgy, hogy nincsen alaposan letesztelve. A szállítás során nagyon gyakori, hogy a készüléket nem megfelelően szállítja a futárszolgálat (oldalra fordítja, rázza), ez problémát okozhat. A megoldás roppant egyszerű: a készüléken egyetlen fokozott tisztítást szükséges végezni, hogy a megfelelő tintaáramlás helyreálljon. Minden készüléket tesztelve küldünk vissza, nyomtatási teszt lapokkal. Ezeken a teszt oldalakon rajta van a készülék sorozatszáma, fejsorszáma és a tesztelési idő. Ez igazolja, hogy a készülék a szervizelést követően megfelelően működött. A gyári tesztoldalt a készülék tetején találhatja meg. A teszt oldalból Önnél és nálunk is van egy példány a későbbi problémák elkerülése végett.


Máshonnan rendelt Packeta csomagpontos kérdésem van - mi a teendőm?

XV. kerületi boltunk Packeta átvevőpont is egyben, tehát nemcsak a webshopunkon vásárolt termékeket lehet átvenni. A máshol vásárolt csomagokkal kapcsolatban nem tudunk információt adni, kérjük ezügyben a Packeta ügyfélszolgálatával vegye fel a kapcsolatot.

Garancián túli Epson nyomtatóm javításában kérhetek segítséget?

Epson tintasugaras nyomtatók garancián túli karbantartásában tudunk segíteni, kattintson ide. Garanciális Epson készülék esetén a garancialevelen található elérhetőségeket keresse.

Milyen módon kérhetek összeférhetetlenségi nyilatkozatot?

Összeférhetetlenségi nyilatkozat kérése e-mailen keresztül lehetséges. Az összeférhetetlenségi nyilatkozatot csak a megfelelő adatokkal kitöltve áll módunkban aláírni és visszaküldeni.


Szállítási módok
Packeta.hu csomagpont
packeta_hu
Magyarország településein található már több mint 2880 Packeta.hu átvevőpont. Amikor a csomag a csomagpontra érkezik, a vásárlónak sms és e-mail értesítést küldenek abban a pillanatban, amikor készen áll a kiadásra. Az értesítés tartalmazza az átvételhez szükséges jelszót, ezért az értesítést mindenképpen őrizze meg. A csomagot a kiválasztott csomagpont nyitvatartási idejében veheti át. Kérjük a megrendeléskor érvényes mobiltelefonszámot adjon meg, hogy ne legyen gond a csomag átvételekor.

Méret/súlykorlátozás miatt nem minden termék szállítható Packeta pontra.
Termékek össztömege
Szállítási költség
0  kg
4,99  kg
990 Ft
5  kg
10  kg
1 990 Ft
Házhozszállítás futárszolgálattal (ExpressOne)
expressone_api
Válassza az Express One futárszolgálatot, hétköznap, munkaidőben történő szállításhoz. Megrendelését mihamarabb átadjuk az Express One központ részére, ezt követően e-mailen és SMS-ben kap tájékoztatót a csomagról, illetve online is nyomon követheti a csomag státuszát. A futárnál lehetőség van a készpénzzel illetve a bankkártyával történő fizetésre is (amennyiben nem áll rendelkezésre bankkártya leolvasó terminál, a szállítás napján a futárszolgálat értesítést küld róla).

Figyelem: 1-2 napos szállítási késedelmet tapasztalhatnak munkaerő hiány miatt az alábbi kerületekben Express One futárszolgálat esetén: V. kerület, VI. kerület, II. kerület, I. kerület, XII. kerület, XIV. kerület
Termékek össztömege
Szállítási költség
0  kg
2,99  kg
1 590 Ft
3  kg
4,99  kg
1 690 Ft
5  kg
9,99  kg
1 990 Ft
10  kg
14,99  kg
2 190 Ft
15  kg
19,99  kg
2 390 Ft
20  kg
24,99  kg
2 790 Ft
25  kg
29,99  kg
3 190 Ft
30  kg
39,99  kg
3 490 Ft
40  kg
49,99  kg
4 290 Ft
50  kg
59,99  kg
4 790 Ft
60  kg
69,99  kg
7 190 Ft
70  kg
79,99  kg
7 590 Ft
80  kg
89,99  kg
11 990 Ft
90  kg
99,99  kg
14 390 Ft
100  kg
109,99  kg
15 590 Ft
110  kg
119,99  kg
16 790 Ft
120  kg
129,99  kg
17 990 Ft
130  kg
139,99  kg
19 990 Ft
140  kg
150  kg
21 490 Ft
GLS csomagpont
mygls_api_dropoffpoints
A GLS csomagpont az ország 270 településén megtalálható, több mint 650 átvevőhelyen tudja a csomagot átvenni. A csomag átvételéről SMS-ben kap tájékoztatást, ezért kérjük, hogy mobiltelefonszámot adjon meg a rendelésekor. A küldeményt a megérkezést követően 5 munkanapon belül tudja átvenni, személyi igazolvánnyal.
Termékek össztömege
Szállítási költség
0  kg
15  kg
2 390 Ft
Házhozszállítás futárszolgálattal (GLS)
mygls_api
Számunkra fontos, hogy a megrendelt csomag Magyarország egész területén gyorsan, megbízhatóan a címzetthez eljusson. Ezért webáruházunk a GLS futárszolgálattal kötött szerződést: megrendelését mihamarabb átadjuk a GLS részére, ezt követően is e-mailen kap tájékoztatót a csomagról, illetve online is nyomon követheti a csomag státuszát. A futárnál lehetőség van a készpénzzel illetve a bankkártyával történő fizetésre is.
Termékek össztömege
Szállítási költség
0  kg
1,99  kg
2 990 Ft
2  kg
2,99  kg
3 190 Ft
3  kg
4,99  kg
3 290 Ft
5  kg
9,99  kg
3 490 Ft
10  kg
14,99  kg
3 690 Ft
15  kg
19,99  kg
3 790 Ft
20  kg
30  kg
4 490 Ft
Packeta.SK
packeta_hu
Vegye át csomagját egyszerűen, szlovák Packeta ponton.
Termékek össztömege
Szállítási költség
1  kg
4,99  kg
3 490 Ft
5  kg
10  kg
4 490 Ft
Személyes átvétel (1151 Budapest Fő út 86.)
Személyes átvétel (1151 Budapest Fő út 86.)
Vegye át gyorsan csomagját 1151 Budapest Fő út 86. szám alatt. A kiválasztott termékre a megrendelést mindenképpen adja le, ezt követően a megrendelést mihamarabb összekészítjük. A megrendelés csak e-mailes értesítőnket követően vehető át, tehát értesítésünket mindenképpen várja meg.

Nyitvatartás:
H–P 08:00 - 18:00
SZ: 10:00 - 13:00
V: ZÁRVA
(ünnepekkor változhat)

Szállítási költség: 0 Ft
Fizetési módok
Utánvét
Utánvét fizetés esetén a csomag átvételekor fizeti ki a megrendelés végösszegét vagy bankkártyával vagy készpénzzel. Figyelem: egyes átvételi pontokon nem elérhető a bankkártyás fizetés, ezt a megrendelés előtt ellenőrizheti. Az utánvét kezelésnek felára van (399.-), melyet az adott futárszolgálat kiválasztásánál a kosárban feltüntetünk.
Bankkártyás fizetés BARIONnal
Online bankkártyás előre fizetés Barion szolgáltatón keresztül. A bankkártya adatait megadva tudja a megrendelést a megrendelés lezárását követően online kiegyenlíteni. A kényelmes és biztonságos online előrefizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Banki átutalás
Ha a banki átutalást választja, a termék vételárát előre elküldheti részünkre előre utalással. A banki utaláshoz szükséges adatokat megtalálja a "kapcsolat" menüpont alatt, de a visszaigazoló e-mail alján is megtalálja. A díjbekérőt nem szükséges igényelnie, automatikusan kiküldésre kerül a megrendelés leadását követő 10 percen belül, az Ön által megadott adatok alapján.
Fizetés átvételkor - készpénzzel
Készpénzzel személyes átvételi pontunkon fizethet. A futárszolgálatnál vagy egyéb csomagponton történő fizetés utánvét néven érhető el.
Fizetés átvételkor - bankkártyával
Személyes átvétel esetén lehetősége van a boltunkban bankkártyával történő fizetésre is.


Túlterheltség esetén sajnos nem tudjuk mindig a telefonhívást fogadni, köszönjük a megértést. Ez esetben érdemes legalább 30 perces szünetekkel próbálkozni vagy keresse e-mailen keresztül ügyfélszolgálatunkat (túlterheltség esetén e-mailben hamarabb tudjuk a kérdéseket megválaszolni, a problémákat megoldani: info[kukac]nyomtassotthon.hu )